| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Fornøyd? |
| Ja |
|
100% |
[ 3 ] |
| Nai |
|
0% |
[ 0 ] |
| Litt |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Antall stemmer : 3 |
|
| Av |
Innlegg |
Maren Moderator

Ble Medlem: 24 Mai 2003 Innlegg: 701 Bosted: Heima mos ho mor...!§
|
Skrevet: Søn Jun 24, 2007 11:18 Tittel: Fornøyd med NM? |
|
|
Nå va nm over.. E da noen så har noe dei vil sei? E alle fornøyde? _________________ Midlertidig solo kornett:p |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stig Roar Administrator

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 1522 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Søn Jun 24, 2007 16:25 Tittel: |
|
|
dåkke har all grunn t å vara fornødde. dåkke har aldri spelt stykke så bra, å konne nok ikkje spelt d stort bedre. at dåkke ende opp sist e d forsåvidt lite å gjera nåke me. d e barra å akseptera at d va 8 korps så va bedre enn dåkke. trur at dåkke ville ha kjempa i toppen av 2. divisjon.
all honnør t tolli så steppa inn på så korte varsel. syns han fekk maksimalt ut av dåkke på scenen. d va rett å slett imponerande.
resten av familien tollefsen ska vel óg ha ein solide dose me takk. ellers va d kjekt å sjå at solistane klarte seg såpass bra.
stå på videre. detta e absolutt lovande! _________________ Stig Roar
- Kornetten min...
- Trompeten min... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stig Roar Administrator

|
Skrevet: Søn Jun 24, 2007 16:28 Tittel: |
|
|
kan jo nevna at dåkke havna 1 poeng bak førre (aldri vore så nærme) å 2 poeng bak damsgård & kjøkkelvik (kom på 2. i fjor).
kan óg nevnast at dåkke fekk 4 poeng meir i år, å at avstanden t manger har gått ner fra 17 t 13 poeng.
dåkke e altså på rette vei, men kanskje i feil divisjon i år. dåkke har et ungt korps å eg ser store mulighetar for at dåkke kan bli norgesmestrar om få år. _________________ Stig Roar
- Kornetten min...
- Trompeten min... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Nymark Nesten respektert...

Ble Medlem: 06 Jan 2004 Innlegg: 133 Bosted: Bjøddland
|
Skrevet: Søn Jun 24, 2007 18:09 Tittel: |
|
|
eg e imponerte øve koss dåkke spelte. e heilt enige i at dåkke aldri har spelt stykke bedre. syns dåkke har takla presse ekstremt bra, me tanke på d så har skjedd i løpe av mai å juni. står respekt av den jobben reidar har gjort på så korte ti å varsel. all honnør t han!!
trur egentligt ikkje at d e så møkje så ska t før dåkke kan bli et stabilt 1. divisjonskorps. trur korpse kan få ei enorme utvikling dersom d blir bedre konsentrasjon på øvingane å mær himaøving. kun ein person så fekk gavekort, nåke så e alt for dårligt for et korps me ambisjonar.
blir detta forbedra trur eg sveio skulekorps fort kan hevda seg i 1. div.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stine Moderator

Ble Medlem: 21 Des 2004 Innlegg: 497 Bosted: Sveio
|
Skrevet: Søn Jun 24, 2007 19:28 Tittel: |
|
|
Ja d e viktig å huska at me faktisk gjekk opp 4 poeng!
D e eg i alle fall stolt øve! =)
Så får me sjå kossan d går videre med ny dirigent å sånn.
Men seff, ma hadde kje klart nåke av d me presterte uten Reidar!
Og så e d veldig kjekt at dokke "gamle"; Tomin, Nymark og stig e med
og støtte  _________________ Juff Stine!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Maren Moderator

|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 15:17 Tittel: |
|
|
ein ting føst t nymark de va bara den med mest øving så fekk gavekort pluss at dei fleste ikkje leverte inn gavekorte:P
eg e kjempe stolte øve korpse i år å ingen ting av detta hadde me fått t uten reidar tusen takk t deg.
Eg gjekk av scenen med følelsen av å ikje konna gjort d bedre å det va deiligt. litt skuff å komma på siste selfølgeligt, men ikkje alle kan bli best:P
Lykke t veidare:P _________________ Midlertidig solo kornett:p |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tomin Feminin

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 519 Bosted: Lien 8b
|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 16:18 Tittel: |
|
|
Bør vel nesten kommentera eg og.
Vanvittig bra innsats på scenen. det såg iallefall ut som om dokke gav alt, og det meine eg e det viktigaste. då har dokke ingenting å angra på.
Konkurransen i år var skarp, og som det korpset med lavast gjennomsnittsalder, synes eg dokke gjor ein go figur. eg fekk iallefall gode responsar frå salen.
dessverre gjekk det som det gjekk, og det e ingen ting å gjørra med. eg synes kanskje at visse korps gjore eit litt for enkelt valg av stykke, og nåken valgte stykker som skjulte deiras feil. dumt for sveio, bra for dei.
Nå ska ein ikkje komma med unnskyldningar i ittekant. dei e feigt og dårlig gjort mot resten av musikantane, og dei andre korpsa.
uansett må eg sei at det e eit under at dokke presterte så bra som dokke gjore, med tanke på det kaoset som det har vært i år. då med tanke på fraværande dirigent, og ikkje minst bytte av dirigent.
Det e ikkje alle som kunne takla det.
Som stig roar nemnte, steig poengsummen. det e bra.
Me kom nærmare toppen i poengdifferanse. det e bra.
Og me slo nesten førre Sjølvsagt Ok det og.
Det som overraske meg mest var damsgård kjøkkelvik, som eg hørte seinast i forige veka. Dei spelte knall bra, og at dei kom så longt nere e ein skandale. Dei må virkelig ikkje ha hatt dagen.
Trudde eg. Men det virka som fleira av dei var førnøgde med spillingo.
Det vise at me har klart å stiga fleira hakk siden i fjord.
Til neste år ber eg alle om å væra litt meir seriøse. det blir litt for mye mas og pjatt når det e øving. det e ikkje bare dokkas feil, det endra seg drastisk med ny dirigent.
Eg e og litt skuffa øve himaøvingo, og øvingsskjema. det va dokke som ville ha øvingsskjema, og då synes eg det e dokkas plikt t å fylla det opp og levera det inn og.
Eg legge snart ut ein liten ferieguide dokke kan øva litt på. sjølv om det e ferie, går det jo an å røra instrumetet.
takk for ein fin sesong. glede meg til neste:-) _________________ Vincent bach stridivarius
Stopp forfølginga av oss paranoide |
|
| Til Toppen |
|
 |
Maren Moderator

|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 16:58 Tittel: |
|
|
Tusen takk for det tomin. me ska prøva å bli litt meir seriøse men så dokke seie musikk e kje viktigt:P haha _________________ Midlertidig solo kornett:p |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tomin Feminin

Ble Medlem: 12 Mar 2003 Innlegg: 519 Bosted: Lien 8b
|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 18:12 Tittel: |
|
|
har vel egentig aldri sagt at musikk ikkje e viktigt. for meg e det det viktigaste som fins ( uten om det opplagt, som søvn og vann etc.)
Det me (eg og min far) har sagt, e at det e bare musikk.
Me det meine me at det e ikkje så vanskelig. det e ikkje nåke du ska streva så mye med. musikken e ikkje livsviktig. derfor e det viktigt å ha det gøy me musikk.
grunnen til utsagnet var at det var ein del som strevde, og gjor enkelte små problem om det verdenskriser. så og sei:) _________________ Vincent bach stridivarius
Stopp forfølginga av oss paranoide |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stig Roar Administrator

|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 19:02 Tittel: |
|
|
| Maren skrev: | | Tusen takk for det tomin. me ska prøva å bli litt meir seriøse men så dokke seie musikk e kje viktigt:P haha |
i d stora perspektive e kje musikk d viktigaste, men dåkke har sjøl uttalt at dåkke har lyst t å kjempa i 1. divisjon å bli best i lande. per i dag kjempe dåkke ikkje i 1. divisjon. dåkke barra e der. viss dåkke har lyst t å kjempa e dåkke nødt t å jobba, å då bør dåkke faktisk sjå på musikken som viktige for dåkke personligt.
men d viktigaste e å ha d kjekt. viss du klare å ha d kjekt me musikken vil du synast at d e kjekt å øva, å d vil bli møkje kjekkare å spela t bedre du blir. _________________ Stig Roar
- Kornetten min...
- Trompeten min... |
|
| Til Toppen |
|
 |
fredrik Omsorgsfull

Ble Medlem: 21 Mar 2003 Innlegg: 595 Bosted: Kråkehaugen , Tveit
|
Skrevet: Man Jun 25, 2007 22:14 Tittel: |
|
|
Mången gode innspel her! Eg hadde min kjekkaste opptreden under NM. Eg va kjempe fornødde med korpset sånn så me spelte!at me blir slått e for meg heilt greit. Itte ein utrulig turbulent sesong så gjekk det øve all forventning! Tusen takk te Reidar! eg sa det te deg mången gonger men kan seia det igjen;)Sette utrulig stor pris på det arbeidet du gjorde
Nå håpe eg at me får tak i ein stabil dirigent så vil hjelpa oss der me vil!E heller ikkje å forakta å ha det litt roligare på korpsøvingane! ofta roligare i ein barnehage.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Maren Moderator

|
Skrevet: Tir Jun 26, 2007 13:37 Tittel: |
|
|
Får meg e musik kjempe viktigt bara så alle vett d. Eg har alltid sagt at eg syns musikk e viktigt. _________________ Midlertidig solo kornett:p |
|
| Til Toppen |
|
 |
Stig Roar Administrator

|
|
| Til Toppen |
|
 |
Stine Moderator

Ble Medlem: 21 Des 2004 Innlegg: 497 Bosted: Sveio
|
Skrevet: Ons Jun 27, 2007 11:51 Tittel: |
|
|
Eg e enig med at å sitta igjen med følelsen at me gjorde så godt me konne på scenen e bra! Men øvingsskjemaet konne blitt mer brukt d e eg enig i... D øvingsskjema me hadde gjekk øve litt korte tid. Viss me hadde fått et nytt ei tid før NM konne d ha vore flere så øvde. Premien me fekk va jo og idiotisk syns eg... mn mn _________________ Juff Stine!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Nymark Nesten respektert...

Ble Medlem: 06 Jan 2004 Innlegg: 133 Bosted: Bjøddland
|
Skrevet: Ons Jun 27, 2007 14:12 Tittel: |
|
|
| flotte dommarkommentarar!! gi beskje t korpsrepresentantane så sitte i styre dersom d e mången så e misfornødde me premien, dei gir beskje vidare... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|